vineri, 30 octombrie 2020

O poveste de Noapte bună!

 


O poveste de Noapte bună!💖

    "Într-o zi, vântul a întâlnit o floare frumoasă, s-a îndrăgostit de ea. În timp ce el o mângâia, ea îi răspundea cu multă dragoste exprimată cu ajutorul culorii şi a parfumului. Dar vântului i s-a părut insuficient şi a decis: „Dacă îi voi arăta toată puterea mea florii, aceasta îmi va oferi mai mult!”


    A suflat asupra florii cu multă iubire, dar floarea nu a putut face faţă pasiunii şi s-a rupt. Vântul a încercat să o ridice, să-i dea din nou viaţă, dar totul a fost în zadar… floarea se stingea în faţa sa. Cu durere, vântul a strigat: „Ţi-am oferit puterea iubirii mele, dar tu nu ai rezistat. Am înţeles că nu ai avut niciun sentiment faţă de mine… Asta înseamnă că nu m-ai iubit!”


    Dar floarea nu i-a răspuns nimic… era moartă.
Cel care iubeşte nu trebuie să uite cel mai important lucru: nu pasiunea păstrează focul iubirii, ci răbdarea, înțelegerea şi încrederea fac o relația mai puternică."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumim pentru lectură și pentru că DISTRIBUI:

Legenda florii de nufar

  Legenda florii de nufar      Din cele mai vechi timpuri, poeti si mari ganditori ai lumii au fost fermecati de puritatea florilor de lot...