marți, 20 octombrie 2020

Cum îți găsești drumul în viață

 

Cum îți găsești drumul în viață

(Povestire cu talc)





Un mare înțelept zen se plimbă de-a lungul unui lan de grâu când unul dintre discipolii săi s-a apropiat de el și l-a întrebat: “Maestre, eu nu găsesc drumul cel adevărat. Care este secretul? De unde știu care este drumul pe care trebuie să o iau?”

“Ce înseamnă inelul de pe mâna ta dreaptă”, l-a întrebat maestrul, răspunzându-i astfel la întrebare.

“Este un dar de la tatăl meu, mi l-a dat înainte să moară.”

“Ei bine, dă-mi-l mie.”

Discipolul s-a conformat și i-a întins inelul, iar înțeleptul l-a aruncat departe, în mijlocul lanului de grâu.

“Și acum ce?”, a țipat discipolul mânios și dezamăgit. “Acum trebuie să mă opresc din orice făceam ca să caut inelul! Este important pentru mine!”

“Când îl găsești, amintește-ți că ți-ai răspuns singur la întrebarea pe care mi-ai adresat-o. Așa îți descoperi adevăratul tău drum în viață: este mai important decât orice altceva!”


* Unele surse menționează că autorul acestei povestiri este anonim, altele îl desemnează ca autor pe scriitorul Paulo Coelho

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumim pentru lectură și pentru că DISTRIBUI:

UN ELIXIR VINDECATOR

                                                              UN ELIXIR VINDECATOR UN ELIXIR VINDECATOR,de care nu vi s-a spus !!! Argintu...