marți, 20 octombrie 2020

Cat costa o minune? 12 lei si 50 de bani!

 

Cat costa o minune? 12 lei si 50 de bani!




O fetita si-a luat pusculita si a golit continutul ei. A numarat de trei ori maruntisul, ca sa nu faca vreo greseala. Erau 12 lei si 50 de bani. A luat banii si a plecat la farmacia din apropiere.

In acea clipa farmacistul vorbea cu un barbat bine imbracat si nu a luat aminte la copila. Fetita a facut putin zgomot cu picioarele, dar nimic. Atunci a luat o moneda si a inceput s-o loveasca de masa.

– Ce vrei?, a intrebat-o oarecum enervat farmacistul. Nu vezi ca vorbesc cu fratele meu, pe care nu l-am vazut de multi ani?

Atunci fetita i-a spus:

– Vreau sa-ti vorbesc despre fratele meu, care este foarte bolnav si pentru care vreau sa cumpar o minune.

– Iarta-ma, dar noi nu vindem minuni, i-a raspuns farmacistul.

– Stiti, a spus fetita, fratele meu are ceva in cap care se mareste si tata mi-a spus ca numai o minune ne va ajuta. Deci, cat costa o minune, ca s-o cumpar? Am bani…

Fratele farmacistului, care a urmarit cu interes discutia, a intrebat-o pe fetita de ce fel de minune are trebuinta fratele tau!?

– Nu stiu, i-a raspuns fetita cu ochii inlacrimati. Ceea ce stiu este ca are nevoie de operatie, iar tata nu are bani. De aceea vreau sa platesc eu, cu banii mei.

La intrebarea cati bani are, fetita a raspuns:

– 12 lei si 50 bani, iar daca vor trebui si altii, ii voi gasi.

– Ce coincidenta, a zambit domnul bine imbracat. Este contravaloarea exacta a unei minuni pentru fratele tau cel mic. Asta e pretul, 12 lei si 50 de bani.

A luat banii, apoi a luat-o pe fetita de mana si i-a spus:

– Sa mergem impreuna la casa ta ca sa-l vad pe fratele si pe parintii tai si sa facem minunea…

Domnul cel bine imbracat era medicul cel mai specializat in operatii pe creier, un mare neurochirurg.

Operatia a mers foarte bine si fratele cel mic s-a intors sanatos acasa.

– Operatia a fost o adevarata minune, a soptit mama. Oare cat sa fi costat?

Fetita zambea. Stia forte bine cat costa o minune: 12 lei si 50 de bani si credinta unui copil mic…


Morala?!..o intelegeti cu totii..
Minunile le faceti voi,daca credinta voastra este ca de copil!
Asadar crezi in tine cu toata fiinta ta!
„Cand iti doresti cu adevarat ceva, tot universul conspira la indeplinirea dorintei tale”!!!

Sursa: Interetul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumim pentru lectură și pentru că DISTRIBUI:

Generozitatea -Poveste cu talc

  Generozitatea -Poveste cu talc A fost odat ă un medic foarte priceput ș i dedicat. Datorit ă lui, mii de oameni care erau la un pas de m...