joi, 22 octombrie 2020

PILDĂ

 


O pilda minunata !

Într-o zi o femeie simplă,cunoscută pentru viața sa modestă,a fost întrebată de un vecin:
-Cum faci tu de ești totdeauna atât de mulțumită?Niciodată nu te-am văzut supărată.
-Foarte simplu-a răspuns femeia.În fiecare dimineață când mă trezesc,privesc întâi cerul.Așa mi-aduc aminte de Dumnezeu,de milă și bunătate!


Apoi privesc pământul.Astfel îmi amintesc de moarte și Judecata de Apoi.
În cele din urma,privesc în jurul meu,lumea întreagă ce se trezește în fiecare dimineață la viată.Așa mi-aduc aminte de semenii mei,de cei care suferă de boli sau neputințe,de cei ce au o viață mai grea decât a mea și pe care i-aș putea ajuta.În felul acesta mă bucur pentru ceea ce am.


♡Bunătate izvorâtă din dragoste aduce întotdeauna liniște și mulțumire,atât in sufletul celui care primește cu recunoștință,cât și în sufletul celui,care dăruiește cu dragoste♡.


"CINE ESTE BUN,MAI BUN SĂ SE FACĂ ȘI CINE A BIRUIT ISPITA SĂ SE ROAGE PENTRU CEL CARE ESTE ÎNCĂ ÎN ISPITĂ"!
(Părintele Paisie Olaru)


culeasa de pe internet ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumim pentru lectură și pentru că DISTRIBUI:

Legenda florii de nufar

  Legenda florii de nufar      Din cele mai vechi timpuri, poeti si mari ganditori ai lumii au fost fermecati de puritatea florilor de lot...