sâmbătă, 9 mai 2020

Reteta minunata


Dragilor, astazi, navigand pe internet am gasit o reteta de milioane !😍😍
Este vorba despre aloe vera cu vin ...

Stiti eu pur si simplu iubesc planta "aloe vera" si o consum sub toate felurile in care o gasesc, ca este suc, ca este gel, sub forma de capsule, oricum, chiar am si planta acasa in ghiveci si imi fac diferite retete din frunzele sale..

Am inceput sa consum aloe vera, dupa ce tiroida mi-a afectat organismul, in sensul ca am facut  -hipertiroidism- chiar boala autoimuna Basedow Graves.
In cazul acestei boli, practic tiroida lupta impotriva organismului si imunitatea este 0.
Dar cam atat cu episodul asta urat, acum sa trecem la reteta .

Stim cu totii sau a-ti auzit si voi ca Aloe vera – mai este denumita  „planta nemuririi”, si are o istorie de câteva mii de ani de utilizare terapeutică.

Ingredientele de care avem nevoie sunt :
-200 g de gel de aloe vera 
-800 ml de vin roșu natural 
-400 g de miere polifloră

Se prepara foarte usor astfel : gelul de aloe vera se mixează în blender pentru a-l face lichid și ușor de amestecat cu celelalte ingrediente. Se pune într-un vas. Se toarnă vinul roșu peste el și se încălzește la bain-marie.
Eu cand prepar aceasta reteta, iau 4 frunze mari si carnoase de aloe ( si nu uitati, planta este buna de consum dupa cinci ani de la plantare in ghiveci, pentru cine nu stia)le spal foarte bine in cateva ape si tai marginea tepoasa, pe urma tai in bucati frunzele cu tot cu coaja in blender.
Amestecul de aloe și vin se lasă pe baie de abur 20 de minute. Se ia apoi vasul de pe foc și se lasă să se răcească. Acum îl puteți strecura, sau nu. Adăugați mierea de albine și amestecați bine să se omogenizeze. Mutați preparatul obținut într-un borcan de sticlă. Se păstrează în frigider.


Se ia câte 1 lingură de macerat de aloe vera pe zi, dimineața. După 2 zile de tratament, se crește doza la 2 linguri pe zi – 1 lingură dimineața și una la amiază. După alte 2 zile de tratament, doza va crește la 3 linguri pe zi, care se vor lua cu jumătate de oră înainte de mesele principale.

Acest preparat natural este bun stimulent al organismului. Are efecte detoxifiante, nutritive și tonice generale. Îl putem folosi ca adjuvant în numeroase afecțiuni. Dr. biolog Virginia Ciocan spune că sucul de aloe vera în combinație cu vin roșu ajută în bolile cronice grave.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumim pentru lectură și pentru că DISTRIBUI:

Legenda florii de nufar

  Legenda florii de nufar      Din cele mai vechi timpuri, poeti si mari ganditori ai lumii au fost fermecati de puritatea florilor de lot...